ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για Άτομα με Αναπηρίες (Α.με.Α.)

Η Πρακτική Άσκηση αποτελεί στο σύνολό της ένα σημαντικό μέρος της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς συμβάλλει στην καλύτερη αξιοποίηση σε επαγγελματικό επίπεδο των γνώσεων και των δεξιοτήτων που αποκτούν οι μεταπτυχιακοί/ες φοιτητές/τριες κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, στην αποτελεσματικότερη ένταξη τους στην αγορά εργασίας και στη δημιουργία ενός δίαυλου αμφίδρομης μετάδοσης των πληροφοριών μεταξύ των Πανεπιστημίων και των επιχειρησιακών φορέων.

Για την απονομή του μεταπτυχιακού διπλώματος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.)» οι φοιτητές/τριες οφείλουν να ολοκληρώσουν πρακτική άσκηση συνολικής διάρκειας 500 ωρών, η οποία αντιστοιχεί συνολικά σε 20 Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) και πραγματοποιείται κατά το Γ’ εξάμηνο των σπουδών τους.

Σκοπός της Πρακτικής Άσκησης

Ο σκοπός της Πρακτικής Άσκησης είναι διττός:

  1. η σύνδεση της θεωρίας με την πράξη καθώς συχνά αφορά σε μια πρώτη επαφή των φοιτητών/τριών με τον εργασιακό χώρο και
  2. η ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων για την εκπαιδευτική και κοινωνική υποστήριξη ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μέσω της πρακτικής άσκησης, οι φοιτητές/τριες:

  • εξοικειώνονται με το εργασιακό περιβάλλον
  • αφομοιώνουν & αξιοποιούν την επιστημονική γνώση, μέσα από την διαδικασία της επαγγελματικής εξάσκησης,
  • εμπλουτίζουν τις θεωρητικές τους γνώσεις με πολύτιμη εργασιακή εμπειρία (σύνδεση θεωρίας – πράξης)
  • έρχονται σε επαφή με την εργασιακή πραγματικότητα του μελλοντικού τους επαγγέλματος
  • εξοικειώνονται με τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας
  • αποκτούν την εμπειρία της εκπαίδευσης στην πράξη
  • κατανοούν υποχρεώσεις, δικαιώματα και εργασιακές σχέσεις σε ένα επαγγελματικό πλαίσιο
  • αποκτούν γνώσεις/ικανότητες σχετικές με τον σχεδιασμό και τις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις
  • αναπτύσσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας με τους μαθητές/τριες & τους γονείς τους
  • διαμορφώνουν επαγγελματική συνείδηση
  • αυξάνουν τις προοπτικές επαγγελματικής δικτύωσης.
Μετάβαση στο περιεχόμενο